Sponsor

Sponsor

Test

Arşiv

Ezra Dizisi » , , » Rüveyda Öksüz "Oyunculuk için Yaratılmısım"

Rüveyda Öksüz "Oyunculuk için Yaratılmısım"

23 Aralık Salı Akşamı Show TV'de yayınlanmaya başlayacak olan Ezra dizisinin başrol oyuncusu Rüveyda Öksüz ben oyunculuk için yaratılmışım dedi.


Ezra dizisine adını veren Ezra karakterini canlandıran Miss Turkey 2013 birincisi Rüveyda Öksüz, proje için “Bu dizide yok yok. Dram var, komedi var, polisiye var, aşk var, her şey var” dedi. Dizide Ömer rolünü canlandıran Serkan Şenalp de
“Ezra ekranların ihtiyacı olan bir dizi” açıklamasını yaptı

SHOW TV’nin iddialı dizisi, heyecan, macera ve aşk dolu dizisi ‘Ezra’, salı akşamı izleyicileriyle ilk randevusuna hazırlanıyor. Yapımcılığını Leo Media Company’nin üstlendiği Gazzeli genç bir kızın hayatının konu edildiği ‘Ezra’, henüz yayına girmeden ses getirmeye başladı. Tayfun Güneyer’in yazıp yönettiği dizinin kadrosunda;Rüveyda Öksüz, Yusuf Çim, İsmail Filiz, Nurana Bagieva, Serkan Şenalp, Zeynep Koltuk, Gökhan Bekletenler, Doğukan Polat, Umut Özkan, Abdurrahman Yunusoğlu ve Asuman Dabak gibi oyuncular yer alıyor. Dizinin Salacak’ta gerçekleşen çekimlerini ziyaret ettik. Diziye adını veren Ezra’yı canlandıran Rüveyda Öksüz ile Ömer adlı sivil polisi canlandıran Serkan Şenalp, diziyi ve rollerini anlattılar. 2013 Miss Turkey birincisi Rüveyda Öksüz, diziye adını veren Gazzeli Ezra’yı canlandırıyor. İlk oyunculuk tecrübesini yaşayan Öksüz, Gazzelilerin hayatlarını gözlemlediğini açıkladı.

'EZRA DİZİSİNDE YOK YOK' 

Projeye ismini veren Ezra nasıl bir karakter? Ezra, Filistin Gazze’de bir tıp öğrencisi. Bütün Gazze abluka altında olduğu için tüm ailesini kaybediyor. Kardeşiyle birlikte yetim kalıyorlar. Çok uzun yıllar yetimhanede kalıyorlar. Kardeşini zengin bir aileye veriyorlar. Ezra çıktıktan sonra uzun yıllar boyunca kardeşini arıyor. Arkadaşları Gazze’den kaçmak için planlar yaparken Ezra da aslında bunlara karşı koymak isterken kardeşini bulmak için onlarla gitmeye karar veriyor. Sonrasında yolu İstanbul’a düşüyor.

Role nasıl çalıştınız? 

Herkesin olduğu kadar bilgimiz var Gazze’yle alakalı. Rolden önce, rol geldikten sonra daha fazla araştırmalar yaptım. Hayatlarını araştırdım, insanlarını gözlemledim. Yaşantılarını gözlemledim.

İlk başrolünüz mü? 

Evet ilk başrolüm.

Heyecan var mı? 

Çok. İlk başrolüm ve ilk oyunculuk tecrübem. Çok heyecanlıyım.

İdealiniz nedir? 

Bu benim ilk tecrübem ve gerçekten ben oyunculuk için yaratılmışım, çok sevdim. Çok hoşuma gidiyor zaten bu. O yüzden çok iyi yerlere gelmek isterim oyunculukta.

Örnek aldığınız kişiler var mı?
Daha önce de yarışmadan çıkıp çok iyi yerlere gelmiş oyuncular var. Var ve hepsinin örnek alınacak tarafları var. Hepsinin bir özelliğini alıyorum ister istemez.

Dizi hakkında ne düşünüyorsunuz? 

Reyting savaşı içine girecek. İzleyici ne bulacak bu dizide? Bu dizide yok yok. Dram var, komedi var, polisiye var, aşk var, her şey var. Biz çok mutluyuz. Dizi çok iyi yerlere gelecek.

Oyuncular için fizik çok önemli. Bunu korumak için neler yapıyorsunuz? 

Özel çalışmalar var mı? Spor gibi diyet gibi...
Diziye yoğun devam ettiğimiz için şu anda öyle spor programım yok, öncesinde vardı. Şimdi yediklerime dikkat ediyorum ve geç saatte yememeye dikkat ediyorum.

‘Miss Turkey’ kapı açtı'

Oyunculuk için eğitim, çalışma oldu mu? 

Oyunculuk üzerine çok uzun olmamakla birlikte kısa bir eğitim almıştım, Betül Alganatay’dan. Ondan özel oyunculuk dersi aldım.

Tescilli Türkiye güzelisiniz. Güzelliğin getirdiği avantajlar ya da dezavantajlar oluyor mu?
Herhangi bir dezavantajla karşılaşmadım. Avantajları oluyordur tabii ama şu an örnek ver deseniz, veremem. “Ben güzelim” diye dolaşmıyorum hiçbir yerde. Normal bir insan gibi. Miss Turkey’nin önüme açmış olduğu kapılar var tabii ki.

Yarışma sonrası neler yaptınız? Modellik yaptınız mı?
Modelliği profesyonel anlamda yapmadım. Sadece birkaç önemli defileye çıktım. Onun dışında oyunculuk eğitimi aldım.

Çekimlerin yoğun olması sizi zorluyor mu? Ben aslında gözümü korkutmuşum önceden “zorluğa alışacak mıyım, yapabilecek miyim” diye. Şu anda çok güzel geliyor. Yorulmuyorum. 15 saat çalışsam da yorulmuyorum. Yorucu gelmiyor o yüzden.





Dizide Ömer adlı sivil polisi canlandıran başarılı oyuncu Serkan Şenalp, Ezra dizisi için “Şu anda ekranların ihtiyacı olan bir dizi geliyor” dedi.


Ezra’yı ve Ezra’daki rolünü anlatır mısın? 

Uzun zamandır hızlı bir temponun içindeyiz. Sayılı günler kaldı. Çok güzel, delidolu, polisiye, komedi. Şu anda ekranların ihtiyacı olan bir dizi geliyor. İşin içinde dram da var. Oldukça güzel bir iş çıktığını düşünüyorum. Tayfun Güneyer’in yazıp yönettiği bir iş. Özene bezene çekiyoruz. Ben Ömer karakterini oynuyorum. Bir sivil polis. Her bölüm bambaşka bir hikâyenin, bambaşka bir aksiyonun içinde buluyoruz onları. Şu zamana kadar oynadıklarımın arasında içinde çok eğlendiğim karakter aslında. Umarım izleyiciler de aynı şeyleri düşünür.

‘TERS KÖŞE İŞLER LAZIM’

Polis rolüne hazırlanırken özel bir çalışma oldu mu? Tabii ki oldu. Bir oyuncu olarak senaryoyu elime aldığım an bu karakteri nasıl çıkarırım diye bir sürü soru işaretleriyle başlıyorsunuz işe. Sonra bu soru işaretini izlemeye başlıyorsunuz. Tabii ki birtakım çalışmalar, araştırmalar yaptım. Hızlı bir şekilde kendimizi setin içinde bulduğumuz için, halen de yeni yeni bir şeyler öğreniyorum. Birtakım aksiyon sahnelerinde yapılması gerekenden tutun da üslubuna ya da karakterin ne yapması gerektiğiyle alakalı da yeni şeyler katıyorum. Tabii ki bir çalışma gerektiriyor.

Hep genç oyuncu olarak bakılıyor sana. Bu diziyle sıyrılıyor musun bu yaftadan? 

Son 3 yıldır ondan sıyrıldığımı düşünüyorum. Seyircinin de algısındaki imajı kırdığıma inanıyorum. Bu güzel bir şey bir oyuncu için. Hep aynı kalmamak, aynı karakterle 30 yıl gitmemek. 50 yaşına geldiğinizde yine lise öğrencisini oynamak tabii ki istersiniz de bunu sürekli yapmanın bir anlamı olmuyor. Daha seçici olmak ya da daha ters köşe işler yapmak gerekiyor. Bu da onlardan biri benim için. n Bir reyting savaşı var. Hangi dizi tutar hangisi tutmaz tahmin edilemiyor.

Bu dizinin reyting sıralamasında hedefi nedir? 

Tabii ki bir işe başlarken herkesin temennisi birinci olmak oluyor. Bu bizim de temennimiz. Buna inandığımz için bir aradayız. Güzel bir iş çektikçe, yeni bölümleri okudukça ve işin içinde uzun süre yer aldığımız için biz bir süredir çalışıyoruz. Çok az bunu görebiliyoruz. Çok güzel, doludizgin, seyirciyi ekran başına kilitleyecek bir iş olduğuna inanıyorum. ‘Ekranlarda böyle diziye ihtiyaç var’

0 yorum:

Yorum Gönder